قیمت طراحی کابینت آشپزخانه| سفارش اجرای آن

قیمت طراحی کابینت آشپزخانه| سفارش اجرای آن

هنگامی که به طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای کابینت آشپزخانه می‌پردازیم، یکی از موارد حیاتی که همیشه مدنظر قرار می‌گیرد، قیمت است. قیمت طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه بستگی به عوامل متعددی دارد که از جمله طراحی، متریال‌ها، اندازه و متراژ، هزینه نصب، و سلیقه شماست.

در این مقاله از سایت طراحان دکور، قصد داریم به بررسی این عوامل بپردازیم و روش‌های مختلفی را برای محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه معرفی کنیم. از مقایسه قیمت‌ها تا مشاوره با متخصصان و استفاده از ابزارهای آنلاین، هر روشی که به شما کمک می‌کند قیمت را به دقت محاسبه کنید، در اینجا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نحوه بررسی قیمت طراحی کابینت آشپزخانه و اجرای کابینت

بهتر است که برای محاسبه قیمت نهایی کابینت آشپزخانه، از روش سنتی ضرب متراژ در قیمت هر متر مربع کابینت خودداری کنید. این روش ممکن است باعث اختلاف در تخمین هزینه شود زیرا به جوانب مهمی مانند کیفیت متریال و نحوه محاسبه استاندارد متراژ کابینت توجه نمی‌شود. همچنین، محاسبه متراژ و اجرت ساخت کابینت باید با توجه به نوع کاربرد آن (مانند کابینت زمینی، هوایی، کمدی و …) انجام شود.

 بنابراین، برای دقت بیشتر در تخمین هزینه‌ها و اعلام قیمت نهایی، بهتر است از روش‌های دقیق‌تر و کامل‌تری استفاده کنید که به تمام جوانب مهم مورد نیاز توجه کند.

نحوه بررسی قیمت طراحی کابینت آشپزخانه و اجرای کابینت
بررسی قیمت طراحی کابینت آشپزخانه و اجرای کابینت

محاسبه متراژ جهت هزینه طراحی کابینت

متراژ کابینت آشپزخانه بر اساس یک استاندارد محاسبه می‌شود که با تصورات عمومی ما از یک متر کابینت تفاوت دارد. طبق دستورالعمل اتحادیه کابینت‌سازان، هر متر طول کابینت شامل یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت هوایی و همچنین یراق‌آلات است. در این محاسبه، ۶۰ درصد از متراژ به کابینت زمینی و ۴۰ درصد آن به کابینت هوایی تخصیص داده می‌شود.

اما باید توجه داشت که در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و اجرای کابینت، این استاندارد معمولاً در نظر گرفته نمی‌شود و علاوه بر کابینت‌های زمینی و هوایی، کابینت‌های کمدی، کانتر و سایر اجزا نیز به طراحی اضافه می‌شوند. بنابراین، محاسبه قیمت کابینت بر اساس این استاندارد، ممکن است دقیق نباشد و نیاز به روش‌های دقیق‌تر و کامل‌تری داشته باشد.

هزینه طراحی کابینت ام دی اف و سایر متریال‌ها

برای به دست آوردن قیمت دقیق برای ساخت کابینت ام دی اف و سایر متریال‌ها، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. برای تخمین هزینه ساخت کابینت، عکس، فیلم یا نقشه آشپزخانه را به همراه جزئیات متریال و سبک دلخواه کابینت به متخصص ارسال کنید و از او بخواهید تا قیمت تمام‌شده و سایر جزئیات مانند جنس یراق‌آلات و دستگیره‌ها را اعلام کند. اما به یاد داشته باشید که قبل از طراحی، هزینه دقیق را تخمین زدن بسیار دشوار است.

در صورت تصمیم بر همکاری با متخصص، از او بخواهید که نمونه‌ای از جنس کابینت، دستگیره‌ها و لولاها را به شما نشان دهد. قراردادی با ذکر جنس متریال، سبک کار، قیمت کلی و سایر جزئیات بنویسید تا در پایان، هر دو طرف بتوانند به توافق نهایی برسند.

هزینه طراحی کابینت آشپزخانه در سال 1403

در سال ۱۴۰۳، هزینه طراحی کابینت آشپزخانه یکی از موضوعات مهم در زمینه ساخت و دکوراسیون منازل بود. این دوره با وجود محدودیت‌های فنی و مواد اولیه، شاهد رشد و توسعه‌ی فرآیندهای ساخت کابینت و ارائه‌ی خدمات طراحی با کیفیت بود.

در روش اول، پیش از انعقاد قرارداد، یک طرح اولیه از کابینت در یک زمان کوتاه تهیه می‌شود و به شما ارائه می‌شود. بنابراین، هزینه طراحی کابینت به صورت رایگان انجام می‌شود.

هزینه طراحی کابینت آشپزخانه
قیمت طراحی کابینت آشپزخانه

در روش دوم، کابینت‌ساز قیمتی برای مشاوره و طراحی در نظر می‌گیرد و در صورتی که کار توسط او انجام شود، این هزینه از مجموع کل کم خواهد شد.

به طور کلی، هزینه طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی مدرن از 350.000 تا 1.500.000 و هزینه طراحی کابینت سه بعدی کلاسیک از 450.000 تا 2.500.000 اعلام شده است.

عوامل موثر بر هزینه اجرای کابینت

هنگامی که به برنامه‌ریزی و اجرای پروژه کابینت آشپزخانه می‌پردازیم، عوامل مختلفی وارد عمل می‌شوند که بر هزینه نهایی تأثیرگذار هستند. از طراحی و انتخاب متریال‌ها تا نصب و تکمیل کار، هر مرحله می‌تواند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر هزینه تأثیر بگذارد. در این مقدمه، به بررسی عوامل مؤثر بر هزینه اجرای کابینت می‌پردازیم تا بتوانیم بهترین تصمیمات را برای پروژه خود اتخاذ کنیم.

در فرآیند دریافت قیمت از متخصصان ساخت کابینت، عوامل مختلفی در تعیین قیمت ساخت، طراحی و نصب کابینت مؤثر هستند که عبارت‌اند از:

 

  • – طراحی کابینت
  • – نوع متریال کابینت
  • – تعداد و متراژ کابینت
  • – هزینه‌ حمل‌ و نصب
  • – نوع متریال اکسسوری و یراق‌آلات

 

بعد از آن، نوع و اندازه آشپزخانه نیز بر هزینه طراحی و ساخت کابینت تأثیرگذار است.

 

در آشپزخانه‌های کوچک، بهره‌گیری از ایده‌های هوشمندانه، بهینه‌سازی طراحی و انتخاب مصالح مناسب می‌تواند به تبدیل آن به یک محیط کارآمد و زیبا کمک کند. با بهره‌گیری از فضای موجود به بهترین شکل و استفاده از ایده‌های خلاقانه، حتی آشپزخانه‌های کوچک هم می‌توانند محیطی کاملاً کارآمد و جذاب برای آشپزی و پخت و پز فراهم کنند.

بررسی مزایای طراحی کابینت سه بعدی

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی این امکان را به شما می‌دهد که قبل از اقدام به سفارش خرید، به‌طور کامل طرح نهایی کابینت آشپزخانه خودتان را از جهات مختلف بررسی کنید و با اطمینان خاطر از طرح و رنگ کابینت مورد نظرتان سفارش خود را نهایی کنید.

شما با طراحی کابینت آشپزخانه به صورت سه بعدی، می‌توانید هر کدام از وسایل اصلی مانند یخچال، گاز، و سینک ظرفشویی که به مثلث آشپزخانه معروف هستند، را به بهترین شکل ممکن در فضای آشپزخانه خود قرار دهید و آشپزخانه را طبق سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه‌تان تنظیم کنید.

 

مزیت اصلی طراحی کابینت آشپزخانه به صورت سه بعدی این است که شما به‌طور کامل از قبل می‌توانید طرح نهایی کابینت خود را بررسی کرده و از درستی آن اطمینان حاصل کنید. این به شما امکان می‌دهد تا قبل از سفارش و اجرای کابینت، به بهترین شکل ممکن طرح را انتخاب کنید و از جلوه‌ی آن در آشپزخانه‌تان لذت ببرید.

بررسی مزایای طراحی کابینت سه بعدی
مزایای طراحی کابینت سه بعدی

دریافت مشاوره رایگان و برآورد قیمت از تیم حرفه ای طراحان دکور

اگر به دنبال طراحی کابینت آشپزخانه ای استثنایی و اجرایی بی‌نقص هستید، با تیم حرفه ای طراحان دکور همراه شوید. تیم ما با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای کابینت، از ابتدا تا انتها با شما همراه خواهد بود. ما ارائه مشاوره رایگان و برآورد دقیق قیمت را ارزانترین راه برای شروع به ساخت یک آشپزخانه ایده‌آل می‌دانیم. با وجود دریافت مشاوره اصولی، رویاهای اجرای آشپزخانه خود را به واقعیت تبدیل کنید.

سوالات متداول

  • آیا طراحی کابینت آشپزخانه به صورت سه بعدی مفید است؟

بله، طراحی کابینت آشپزخانه به صورت سه بعدی به شما امکان می‌دهد تا قبل از سفارش و اجرای کابینت، طرح نهایی را از هر زاویه مورد بررسی قرار دهید و از صحت و جذابیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

  • آیا می‌توانم مواد اولیه و رنگ کابینت را قبل از اجرای آن انتخاب کنم؟

بله، با طراحی کابینت آشپزخانه به صورت سه بعدی، شما می‌توانید مواد اولیه، رنگ، و سبک دلخواه خود را از پیش مشخص کرده و قبل از اجرا، طرح نهایی را مشاهده کنید.

 

  • آیا مشاوره رایگان برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ارائه می‌شود؟

بله، بسیاری از تیم‌های طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه، مشاوره رایگان برای مشتریان خود ارائه می‌دهند تا بهترین راهکارها و طرح‌ها را برای نیازهای شما ارائه دهند.

تاریخ انتشار2023-07-21 @ 20:46

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *