نکات مهم برای انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها

نکات مهم برای انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها

انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها نخستین گزینه ای است که پس از قطعی شدن تصمیم در رابطه با راه اندازی یک کافی شاپ و یا رستوران باید انجام گیرد. رنگ انتخاب شده باعث انعکاس نام تجاری افراد خواهد شد و تاثیر قابل توجهی روی روحیه مشتریان خواهد داشت. رنگ انتخابی برای طراحی دکوراسیون کافی شاپ رستوران به مشتریان انرژی خواهد داد، آن ها را تحریک خواهد کرد و انتخاب رنگ صحیح می تواند به خوبی فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه دهد. در ادامه نکات مهم در رابطه با انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها را بررسی خواهیم کرد.

بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها

انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها می تواند احتمال بازگشت مشتریان به کافی شاپ و یا رستوران را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. نکته مهم در رابطه با بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها این است که انتخاب رنگ نامناسب ممکن است روی مشتریان شما تاثیر منفی داشته باشد از این رو آگاهی از تاثیر رنگ ها روی احساس مشتریان به انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها کمک خواهد کرد. کسب اطلاعات در رابطه با روانشناسی رنگ ها در انتخاب ترکیب های رنگی موثر خواهد بود.

بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها: انتخاب رنگ های روشن

در رابطه با نکات بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها این موضوع را باید یادآور شد که انتخاب رنگ های روشن باعث می شود فضای کافی شاپ و یا رستوران شما بزرگتر به نظر برسد. در صورت تمایل جهت برانگیختن احساس آرامش بین مشتریان توصیه می کنیم از رنگ های روشن همچون سفید و بژ استفاده نمایید. استفاده از این رنگ ها در این مکان ها همچنین باعث می شود مشتریان تمایل داشته باشند تا زمان بیشتری را در این محیط سپری کنند. بهترین رنگ برای سقف ها در طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران سفید و یا بژ می باشد انتخاب این رنگ باعث می شود این محیط ها دلبازتر به نظر برسند. در صورتی که تعداد مشتریان شما در طول روز زیاد هستند توصیه می کنیم از استفاده از رنگ های روشن خودداری نمایید تا مدت زمان توقف مشتریان در رستوران یا کافی شاپ شما تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

هرچند رنگ بژ یکی از رنگ های سلطنتی و آرامش بخش می باشد و استفاده از آن برای رستوران های 5 ستاره مناسب است اما توصیه می کنیم این رنگ را با رنگ های سفید، سبز یا لکه های قرمز ترکیب نمایید تا شاهد جلوه زیباتری باشید. برای ایجاد جلوه روی کف سفید توصیه می کنیم از گلدان ها یا صندلی های قرمز استفاده نمایید.

بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها: انتخاب رنگ های آرامش بخش سبز و قهوه ای

موضوع انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که با انتخاب رنگ سبز می توان ارتباط با طبیعت را یادآوری نمود و در رستوران خود محیطی آرام ایجاد نمود. نکته لازم به ذکر در این مورد این است که انتخاب رنگ سبز باعث می شود مشتری تمایل به سپری کردن زمان بیشتری در رستوران شما خواهد داشت. استفاده از رنگ سبز باعث می شود مشتریان به دنبال غذای سالم و متعادل با وضعیت درونی شما باشند. از رنگ سبز برای دیوارهای رستوران های طلایه دار در بهداشت استفاده می شود، استفاده از رنگ قهوه ای در مبلمان کافی شاپ و رستوران ها نیز در جذب مشتریان بیشتر نقش قابل توجهی دارد. در استفاده از رنگ قهوه ای بهتر است حجم آن را کم در نظر بگیرید زیرا در صورت استفاده بیش از حد از آن زیبایی ظاهری از دست خواهد رفت.

بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها: رنگ های کاهش دهنده اشتها: آبی و بنفش

انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ یا رستوران ها اهمیت زیادی دارد. لازم است بدانید که استفاده از رنگ های بنفش و آبی اشتهای مشتریان را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد در صورت تمایل برای سپری شدن زمان بیشتر توسط مشتریان در کافی شاپ، آبمیوه یا بستنی فروشی بهتر است در محیط استفاده از رنگ های آبی و بنفش را افزایش دهید.

بهتر است این کار با کنتراست قرمز انجام گیرد که در نقطه خلاف چرخ رنگ می باشد. به منظور سرعت دادن به رفتار مشتریان و بیان درخواست های تحریک آمیز توصیه می کنیم از رنگ های قرمز استفاده نمایید. قرمز در مقایسه با رنگ بنفش نقش موثرتری در جلب نظر مشتریان دارد.

بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها: انتخاب سایه های روشن قرمز و زرد

از اهمیت انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها نمی توان غافل شد. قرمز و زرد در لوگوها بیشترین کاربرد را دارند. این رنگ ها فشار خون مشتریان و ضربان قلب آن ها را افزایش می دهد و هیجان را در آن ها ایجاد می کند این امر باعث می شود مشتریان شما سریع غذای خود را خورده و مکان را ترک کنند. اکثر دیوارها، لیوان، فنجان و ظروف روی میز کافی شاپ یا رستوران ها به رنگ قرمز و یا زرد هستند. طرح رنگی فست فود تا حد قابل توجهی به لوگو و رنگ برند وابسته می باشد. البته لازم به ذکر است که استفاده از این رنگ ها تنها در رستوران ها یا کافی شاپ های شلوغ توصیه می شود. همچنین شما می توانید ترکیب رنگی قرمز و سفید، آبی و صورتی ایجاد نمایید. بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ یا رستوران ها در فضای داخلی و خارجی رنگی می باشد که واکنش خوبی را در مشتریان منعکس سازد.

بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها: رنگ های گرم همچون قرمز، نارنجی و قهوه ای

انتخاب رنگهایی که باعث می شوند مشتریان مدت زمان بیشتری را در کافی شاپ یا رستوران شما سپری کنند یکی دیگر از اصولی است که هنگام انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها باید مد نظر قرار گیرد. بهتر است این نکته را در خاطر داشته باشید که انتخاب رنگ های تیره و خاکی جهت رنگ آمیزی دیوارها و ایجاد سایه های روشن همراه با نورپردازی با استفاده از طیف رنگ های گرم در ایجاد آرامش در مشتریان موثر می باشد و این امر باعث می شود مشتری مدت زمان بیشتری را در کافی شاپ یا رستوران شما سپری کند. ایجاد سایه هایی از رنگ های قرمز، نارنجی و قهوه ای در افزایش اشتهای مشتری نیز موثر می باشد و در نتیجه سفارشات آن ها بیشتر خواهد شد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *