طراحی داخلی و دکور فست فود چوبی

مقدمه

چوب طبیعی یکی از زیباترین و مهمترین مصالح ساختمانی است و برای طراحی دکور فست فود چوبی بهترین گزینه به شمار می رود. با استفاده از این ماده طبیعی و زیبا می توان فضایی جذاب و شیک و درعین حال آرامش بخش ایجاد کرد، ترکیب چوب و سنگ و یا استفاده از متریالی با طرح چوب نیز می تواند در زیبایی دکوراسیون فست فود چوبی تاثیر بسزایی داشته باشد.

دکور فست فود چوبی یکی از زیباترین نوع دکوراسیون برای رستوران ها و فست فودها است و به طور کلی چوب یکی از مصالح ساختمانی زیبا و محبوب می باشد که در طراحی و دکوراسیون داخلی فست فود ها، کافی شاپ ها و به خصوص رستوران های ایتالیایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. چوب در طبیعت در رنگ های مختلفی وجود دارد و یکی از متریال های با ارزش و گران قیمت به شمار می رود و آرامش و حس طبیعت و گرمای خاصی را به محیط انتقال می دهد. برای طراحی داخلی و دکور فست فود چوبی رسمی و بسیار لوکس می توان از ترکیب چوب‌ های تیره که گرما بخشی خاصی دارند، استفاده کرد و در صورتی که فضای کوچکی در اختیار دارید بهتر است از رنگ های روشن چوب در طراحی دکور فست فود چوبی خود بهره بگیرید تا بدینوسیله فضا بزرگتر از آنچه که هست، دیده شود. همچنین برای ایجاد حس آرامش در رستوران و یا فست فود می توان از ترکیب چوب های تیره و روشن و یا چوب های رنگ متوسط بهره گرفت.

همانطور که می دانید چوب یک متریال طبیعی و گران است و به همین دلیل هزینه طراحی و دکور فست فود چوبی و یا رستوران های لوکس چوبی بسیار زیاد خواهد بود و برای طراحی یک دکور فست فود با کمترین هزینه می توانید در کنار چوب از متریال ارزانتر دیگری نیز استفاده کنید، البته برای طراحی دکور فست فود چوبی می توانید با استخدام یک مشاور و طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای هزینه های جانبی و اضافی را کاهش دهید. به طور کلی طراحی دکور فست فود چوبی باید حتما توسط افراد متخصص صورت گیرد و در صورتی که خودتان قصد دکور کردن رستوران را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی با یک طراح داخلی مشورت نمایید. همچنین می توانید برای هر چه زیباتر شدن دکوراسیون فست فود از وسایل تزیینی و اکسسوری های جذاب با رنگ های متناسب با چوب به کار رفته در دکور استفاده نمایید، رنگ های روشن مانند سبز و آبی روشن در کنار چوب می تواند حس آرامش و شادی را در محیط رستوران ایجاد کند.

بهترین متریال برای طراحی دکور فست فود چوبی

چوب های طبیعی معمولا برای طراحی اماکن لوکس مورد استفاده قرار می گیرند و چوب به دلیل حس خوبی که در افراد انتقال می کند باعث جذب مشتری هم می شود و شما می توانید از ترفند دکور فست فود چوبی برای جذب مشتری های خود بهره بگیرید، اگر بودجه کافی برای تهیه چوب طبیعی ندارید، می توانید با استفاده از چوب مصنوعی و متریال طرح چوب یک دکور ارزان فست فود برای فضایی که در اختیار دارید، طراحی کنید ولی برای این کار حتما باید با یک طراح داخلی که مسلط به طراحی دکور فست فود چوبی است مشورت نمایید، نگران نباشید چوب های مصنوعی نیز به اندازه چوب طبیعی زیبایی و حس لوکس بودن را به رستوران شما خواهد بخشید. یکی از مهمترین مزایای چوب، عایق بودن آن است و در محیطی که با چوب دکور شده هرگز صدا نمی پیچد و در واقع می توان گفت چوب بهترین متریال برای طراحی دکوراسیون داخلی فست فودهای شلوغ به شمار می رود و از ایجاد همهمه در محیط جلوگیری می کند.

دکور فست فود چوبی به سبک روستیک

سبک روستیک یک از زیباترین نوع طراحی داخلی است که امروزه طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است، این سبک در حقیقت ریشه در ساده زیستن دارد و افرادی که به سادگی علاقه دارند و دوست دارند محیط اطرافشان به دور از تجملات باشد، سبک روستیک را به سایر سبک های دکوراسیون داخلی ترجیح می دهند. در سبک روستیک یا روستایی از متریالی که با طبیعت در ارتباطند، استفاده می شود و چوب یکی از مهمترین آنها است و بسیاری از رستوران ها و فست فودهای شیک و معروف دکوراسیون داخلی خود را با ترکیبی از چوب و سنگ به سبک روستیک طراحی کرده اند و همین طراحی باعث شده تا افراد بسیاری جذب این فست فودها و نهایتا تبدیل به مشتری ثابت آن ها شوند .

مبلمانی که برای دکور فست فود چوبی به سبک روستیک باید در نظر گرفته شود نیز بسیار اهمیت دارد، در بیشتر این طراحی ها از  چوب طبیعی و یا ترکیبی از چوب های بازیافتی و سنگ مبلمان ساخته می شود و برای زیباسازی فضا نیز می توان چوب های طبیعی زیبا مانند چوب خیزران و یا بامبو را در کنار الیاف طبیعی مانند پشم، کتان و یا پنبه مورد استفاده قرار داد. برای روستایی تر شدن فضا و هر چه زیباتر شدن دکور فست فود چوبی می توان از مبلمان فرفورژه به همراه پوست گوسفند، چرم گاو یا چرم های مصنوعی استفاده کرد، چرم های طبیعی را پیشنهاد نمی کنیم چرا که استفاده از آن ها به محیط زیست و حیوانات وحشی آسیب جدی می رساند. در این سبک شکل چوب و یا سنگ باید طبیعی باشد و تا جایی که می توانید باید از تراشیدن چوب ها و سنگ ها بپرهیزید تا دکور فست فود چوبی شما طبیعی تر به نظر برسد و جذابیت بیشتری داشته باشد.

چه نوع طراحی برای دکور فست فود چوبی مناسب است؟

برای فست فودها طراحی های متنوعی وجود دارد و اینکه چه طراحی برای دکوراسیون داخلی چنین رستوران های مناسب است بستگی به سلیقه شخصی صاحب سرمایه، متراژ فضا و بسیاری موارد دیگر دارد، در صورتی که به دنبال طراحی دکور فست فود چوبی هستید بهترین گزینه استفاده از چوب های طبیعی و طراحی رستوران به سبک روستیک و یا روستیک مدرن می باشد ولی اگر بودجه کافی برای این کار را ندارید باید برای دیزاین دکور فست فود چوبی خود از ترکیب سنگ و چوب طبیعی و یا ترکیب چوبهای مصنوعی با سنگ و چوب های طبیعی استفاده کنید. همچنین برای دکور فست فود بیرون بر هم بهتر است که پیشخوان از چوب طبیعی و یا متریال طرح چوب ساخته شود. طراحی با چوب فضا را بسیار مجلل و باشکوه می کند و در عین حال حس طراوت و تازگی را در محیط به وجود می آورد و در رستوران هایی که از به مقدار زیاد از چوب استفاده شده، مدت زمان توقف مشتری و تعداد سفارشات بسیار زیاد است و این بدان معنی است که طراحی دکور فست فود چوبی با اینکه هزینه هایی را در پی دارد ولی در دراز مدت منجر به سود دهی بیشتر نیز می شود و یک رستوران دارد چه هدفی جز سود بیشتر دارد. همچنین چوب بهترین متریال برای دکوراسیون فست فود کوچک به شمار می رود چرا که دکور فست فود چوبی کوچک در ابتدای کار هزینه های زیادی را در بر ندارد و در زمان کوتاهی شاهد رفت و آمد سیلی از مشتریان به رستوران به واسطه دکوراسیون داخلی چوبی زیبا خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *