انتخاب رنگ برای کابینت ها

انتخاب رنگ برای کابینت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی تاثیر بسزایی در آشپزخانه و سایر لوازم آن دارد. معمولا طراحان با در نظر گرفتن رنگ تجهیزات آشپزخانه با کابینت و سایر اجزا هستند. بطور کلی، بیشتر از رنگ های متضاد در کابینت ها استفاده می شود. مزیت استفاده از طرح و رنگ متضاد در کابینت ها این است عدم یکنواختی و تکراری و کسل کننده نشدن برای افراد می باشد وحتی می توان با تغییری کوچک در یکی از اجزا تنوع تازه ای در دکوراسیون آشپزخانه و سایر فضاهای منزل به وجود آورد. پس مبحث رنگ بندی کابینت را دست کم نگیرید در ادامه مطلب نمونه هایی از رنگ بندی کابینت ها را در اختیار شما قرار داده ایم.

   

استفاده از رنگ کرم و قهوه ایی

   

استفاده از رنگ سفید و مشکی                               استفاده از سفید و قهوه ای

استفاده از رنگ قهوه ایی و مشکی

کابینت آشپزخانه با رنگ سفید

همان طور که می دانید رنگ سفید نمادی از تمیزی و بهداشت است، رنگ سفید به سبب خنثی بودن به خوبی با هر رنگی هماهنگ  و ترکیب می شود و نور را به خوبی منعکس می کند و فضای آشپزخانه شما را روشن تر می کند.  پس اگر بدنبال کابینت با طرحهای مدرن هستید بهتر است کابینت هایی را انتخاب نمایید که از ترکیب رنگ سفید استفاده شده اند.

   

کابینت آشپزخانه با رنگ سیاه

رنگ سیاه در کابینت ها جزو یکی از مدرن تری رنگها می باشند، که به صورت براق و هایگلاس موجود است. و به عنوان رنگ زیبایی برای کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما می خواهید که برای کابینت های آشپزخانه رنگ سیاه را انتخاب کنید باید به این نکته توجه کنید که این رنگ با سایر رنگ های دکوراسیون داخلی منزل شما تعادل و همخوانی داشته باشد و فضای منزلتان را تاریک و کوچک نکند.

کابینت آشپزخانه با رنگ چوبی

رنگ چوبی یا قهوه ای یکی از رنگ های پرطرفدار برای کابینت می باشد، که این رنگ زیبایی خاصی را به فضای آشپزخانه شمامی دهد و محیط آن را گرم می کنند.

 


رنگ خاکستری برای کابینت آشپزخانه 

رنگ خاکستری یکی از محبوب ترین رنگ های دکوراسیون آشپزخانه می باشد، و برای آشپزخانه های کوچک انتخاب بسیار مناسبی است. رنگ خاکستری خود به تنهایی بقدری تاثیر گذار است که می تواند یک آشپزخانه را تازه، جذاب، مدرن و امروزی نشان دهد.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *