کابینت آشپزخانه به سبک مدرن

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن : آشپزخانه هایی که در اکثر خانه های امروزی به چشم می خورد شکلی مدرن به خود گرفته اند. خطوط ساده در دکوراسیون آشپزخانه و کابینت هایی بدون درز و صاف و در عین حال کاربردی از ویژگی های به کار رفته در آشپزخانه های مدرن است. یکی از مزایای کابینت آشپزخانه های مدرن طراحی مدولار و اضافه شدن جزایر و صفحه کار بزرگتر و همینطور فضای ذخیره سازی سازماندهی شده و مطابق با مقیاس انسانی و قابل دسترس می باشد.

   

نکاتی در طراحی کابینت های آشپزخانه

  1.  در طراحی کابینت ها، به جهت باز شدن درب ها دقت کنید. باز شدن درها به سمت بالا برای کابینت های که در ارتفاع قرار دارند مناسب نیست، زیرا برای بستن آن ها با مشکل مواجه خواهید شد. همچنین در کابینت هایی که نزدیک ورودی آشپرخانه قرار دارند، نباید به گونه ای باشد که عبور و مرور را با مشکل مواجه سازد.
  2. بهتر است برای قرار دادن یخچال خود در آشپزخانه به جای ایجاد فضای خالی، فضایی را با کابینت طراحی کنید و برای بالای آن نیز کابینتی را نظر بگیرید تا به یخچال شما جلوه ای بهتر بدهد.
  3. کابینت ها را به نحوی طراحی کنید که انواع لوله کشی های روکار همانند لوله گاز و.. در داخل کابینت قرار بگیرد و در معرض دید نباشد.
  4. کابینت هایی که در کنج قرار دارند را به نحوی طراحی کنید که بتوانید به عمق آن ها دسترسی داسته باشید.
  5.  اگر هود شما تا پنجره فاصله دارد کابینت ها را به نحوی طراحی کنید که لوله هواکش از داخل کابینت عبور کند. فاصله زیاد بین هود تا محل خروج باعث می شود مکش به خوبی صورت نگیرد و بوی مواد غذایی در آشپرخانه بماند.

چند نمونه از آشپزخانه به سبک مدرن

      

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *