کمد دیواری اتاق خواب

کمد دیواری اتاق خواب

یکی از مسائلی که سالهاست گریبان گیر آن هستیم ، قیمتهای بالاست . قیمت بالای هرچیزی ، از جمله مسکن. برای خرید یک خانه که متوسط ویژ گی های لازم برای یک زندگی خوب را داشته باشد. اتفاقی که در نتیجه این گرانی رخ می دهد ، کاهش متراژ خانه هاست.

پس خانه هایی کوچک می خریم. و در مرحله بعد آنچه اهمیت دارد ، استفاده بهینه از این فضای کم ، برای کسب بالاترین استاندارد ممکن است. وقتی متراژ ، قربانی قیمت می شود ، بهینه سازی ازاهمیت بسیار بیشتری برخوردار می شود. یک اتاق خواب خوب چندین ویژگی دارد . یکی از مهمترین ویژگی ها ، داشتن فضای مناسب برای چیدن و قراردادن وسایل رفاهی است.

وسایلی از قبیل لباس ها ، کفش ها ، کتابهای کاربردی ، کیف و …

فضای کاربردی چیدمان در اتاق ها ، کمد دیواری اتاق خواب است. فضایی که در طراحی بهینه و درست آن ، تاثیر بسزایی در زیبایی بصری اتاق در وهله اول و نظم و ترتیب و آسایش در استفاده و کاربری وسایل در وهله  دوم دارد. کمد دیواری اتاق خواب ، با توجه به متراژ اتاق ، موقعیت دیوار ، عرض و طول دیوارهای اتاق ، به شکل ها و اندازه های مختلف قابل طراحی است.

در طراحی بهینه استاندارد مناسب برای کمد دیواری ، می توان بسته به نیاز کاربر ، سن و جنس صاحب اتاق و اینکه به چه سبک زندگی علاقه دارد ، موارد متعددی را در نظر گرفت. مثلا برای یک خانم جوان ، طراحی فضایی برای قراردادن لباس های آویز ، فضایی دیواری برای قراردادن زیورآلات ، محلی برای قرارگیری مناسب کیف و کفش ها ، در نظر گرفتن کشوها و فضاهایی مجزا برای روسری و لباس هایی با ابعاد کوچک و قابل تا شدن ، بخشی برای قرارگیری کتابها و لوازم تحریر و … می تواند یک اتاق ایده آل ، با کاربری بسیار دلنشین داشته باشد.

این طراحی می تواند برای استفاده یک کودک ، یک مرد بالغ ، یک زوج و یا حتی یک خانواده ، تغییر کرده و کاربری های متعددی را ارائه دهد.حتی در صورت تمایل می توان به جا دادن انواع تخت خوابها در داخل فضای کمد دیواری اتاق خواب هم اقدام کرد. این طراحی معمولا در اتاق هایی که چندین نوع کاربری را در طول روز دارند و یا در فضاهای کوچک و کم جا استفاده می شوند.

در بسیاری از موارد کمد دیواری ها ، می توانند فضاهایی نظیر میز تحریر ، میز اتو ، میز کامپیوتر ، آینه و کنسول دیواری و … را در خود جای بدهند و همه این بخش ها حتی میتوانند ، به صورت کمجا و یا تاشو طراحی و ساخته شود. به طوری که در حالت بسته و عادی در دید و نگاه اول نباشند .

اگر تمایل به طراحی و مشاوره دارید و یا تمایل دارید که در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. پس ، کافیست با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *