پارتیشن دوجداره اداری

یکی از پرکاربرد ترین و در عین حال فضاگیر کمتر استفاده از پارتیشن اداری برای دکوراسیون و تفکیک فضای  اداری  می باشد. پارتیشن دوجداره اداری در انواع مختلفی موجود می باشد که بستگی به نوع و سبک دکوراسیون نظیر ام دی ام ، شیشه ای، آلومینیومی و ……. می باشند. پارتیشن ها با توجه به کاربرد های زیادی که دارند، بسیار مطلوب هستند و کمک بسیاری به کارمندان و محیط اداری می ‌کنند چهت تفکیک فضا ها بکار برده می شود.

پارتیشن دوجداره اداری

متریال استفاده شده در پارتیشن‌ ها ی دوجداره نیز تأثیر بسزایی در زیبایی و بهینه‌ سازی محیط کار دارد.می ‌توان با توجه به کاربری محیط اداره و دفاتر از شیشه، چوب، آلومینیوم  و… در ساخت پارتیشن دوجداره استفاده نمود. همچنین، در بعضی از پارتیشن می ‌توان از کرکره در بین دوجدار آن استفاده کرد. این امکان موجب می ‌شود تا بتوان وجود نور را به واسطه باز و بسته کردن کرکره تنظیم کرد. یکی دیگر از وظایف پارتیشن‌ های ایزوله کردن محیط است. برای اینکه کارمندان در طول روز و در حین کار دائم در معرض دید افراد مختلف نباشند، می ‌توان از پارتیشن‌ های دوجداره استفاده کرد.

پارتیشن اداری

استفاده از کرکره بین جداره پارتیشن

پارتیشن دوجداره ام دی اف اداری

ترکیب شیشه و MDF در پارتیشن

 MDF پارتیشن دوجداره

پارتیشن آلومینیمی

پارتیشن دوجداره

پارتیشن شیشه ای

انواع مختلف پارتیشن دو جداره

  • پارتیشن دو جداره بلند
  • پارتیشن دو جداره کوتاه

انواع مختلف پارتیشن دو جداره

پارتیشن دو جداره بلند

پارتیشن کوتاه دوجداره

پارتیشن کوتاه دوجداره

جزئیات پارتیشن دو جداره MDF

تمام لبه های این پارتیشن تماما از MDF و از نوار PVC پوشیده شده است. ضخامت این پارتیشن 2/13  می باشد، و همچنینی در ارتفاعات مختلفی بستگی به نوع کاربری آن ساخته می شود.

 پارتیشن دو جداره بلند

نکات مهم در انتخاب پارتیشن دو جداره

یکی مهمترین نکات در انتخاب پارتیشن ها استفاده از پارتیشن دو جداره بخصوص در مکان های اداری می باشد زیرا کارمند بهتر می توانند در فضایی که کار می کنند به وظایف خود بپردازند بدلیل دوجداره بودن پارتیشن کمتر در معرض دید قرار می گیرند. همچنین کارآیی این پارتیشن ها این است که بصوت موقت یا دائم می توان در تفکیک فضا های اداری از آن استفاده کنند.

انتخاب پارتیشن دو جداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *