پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره که یکی از خدمات طراحی دکوراسیون هنرمند است ، نوعی پارتیشن است که برای تفکیک فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری و… کاربرد دارد. به عبارت دیگر با استفاده از پارتیشن تکجداره می توانید یک محیط بزرگ را به چند بخش کوچکتر با کاربری های متفاوت تقسیم نمود. از نظر استحکام و مقاومت پارتیشن تکجداره تفاوت چندانی با پارتیشن دوجداره ندارد، اما نسبت به نوع دیگر هزینه کمتری را دارد.

پارتیشن های تک جداره که پارتیشن های معمولی هم نامید می شوند، نسبت به پارتیشن های دوجداره ساده تر هستند و معمولاً متریال مورد استفاده در این نوع پارتیشن ها فریم های آلومینیومی و جداره های MDF است. پارتیشن های تک جداره بر خلاف پارتیشن های دوجداره طرح های محدودی دارند و ضخامت آن ها معمولاً بین 15 تا 16 میلیمتر است و ضخامت شیشه های استفاده شده در آن ها حدود 0.5 سانتی متر است.

کاربری پارتیشن های تک جداره

برای جدا کردن قسمت فضای هال و پذیرایی از هم، برای ایجاد دو کلاس درس مختلف از یک کلاس، برای ساخت یک فضای بازی برای کودکان، برای تفکیک ورودی از بخش های دیگر ساختمان و… می توانیم از پارتیشن تک جداره استفاده کنیم.

    

مزایا پارتیشن تک جداره

1) قیمت مناسب

2)قابلیت جابجایی

3)وزن سبک

4)رنگ بندی متنوع

5)نصب سریع و آسان

معایب پارتیشن تک جداره

1)پارتیشن تک جداره خاصیت آکوستیکی ندارد.

2)پارتیشن تک جداره عایق حرارات و گرما نیست.

 

محدودیت استفاده از پارتیشن های تک جداره

این پارتیشن ها محدودیتهای زیادی در استفاده و نصب داشته و بیشتر در فضاهایی استفاده میشود که طرح تقسیم بندی فضاها نا مشخص بوده و تیغه چینی مشخص و برای مدت طولانی طراحی نگردیده است و صرفا برای زمان کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد . پارتیشن تک جداره به سبب دارا بودن مقاطع کم قطر فضای بسیار باریکی برای نصب داشته و اتصالات این پارتیشن بصورت خطی بوده و اتصالات خطی استحکام این پارتیشن را دچار مشکل کرده است .

پارتیشن اداری تک جداره

این پارتیشن ها اغلب یکی از بهترین و پرمصرف‌ترین مدل پارتیشن اداری می‌باشد. در این مدل‌ها استفاده از چوب و شیشه‌هایی که دارای یک جداره هستند از ارکان اصلی محسوب می‌شود. در پارتیشن تک جداره اغلب نمونه‌های مختلفی از چیدمان فراهم‌شده که با توجه به سبک فضا تعیین می‌شود.. از بهترین کیفیت این نوع پارتیشن بندی حمل‌ونقل و جابجایی ساده آن می‌باشد. پارتیشن اداری تک جداره به‌نوعی دارای طرح‌بندی‌های کاملاً مکانیزه بوده و با استفاده از نرم‌افزارهای بسیار مجهز طراحی و اعمال می‌شود. در نظر داشته باشید که استفاده از پارتیشن اداری تک جداره با توجه به میزان  مساحت فضای شما می‌تواند به بهترین شکل ممکن نصب گردد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *