نکاتی که باید قبل از طراحی یک آشپزخانه مدرن بدانیم

چگونه از لامپ ها و سیستم روشنایی در طراحی آشپزخانه مدرن استفاده کنیم.

سیستم روشنایی یکی از مهمترین مواردی است که به آشپزخانه شما حس دلپذیر و آرامش بخشی می دهد. در یک اتاق با طراحی مدرن. یک ترکیب خوبی از یک محیط روشن و لامپ های کوچک وجود دارد. درحالی که این محیط روشن یک حس خوبی از شادی و سرور به شما منتقل میکند. این لامپ ها می توانند هوشمند باشند که در حالت ها و زمان های مختلف تنظیم نور آن ها تغییر کند و در جاهای مناسب نصب شوند تا نور آنها در مناطق کلیدی متمرکز شود تا عمل کرد و کارایی آن ها بهتر شود . و همینطور ایده دیگری که می توانید از آن بهره بگیرید این است که از لامپ های ریز و لیزری در داخل کابینت ها و قفسه برای زیبایی بیشتر آشپزخانه تان استفاده کنید.

از چه رنگی در محیط آشپزخانه مدرن و زیبا استفاده کنیم.

وقتی از طراحی مدرن در محیط داخلی خانه استفاده میکنیم ، رنگ و استایل آشپزخانه باید با همدیگر همخوانی و سازگاری داشته باشد.

سایه ای از رنگ ها همانند خاکستری و بژ رنگ های معروفی برای انتخاب جهت رنگ آمیزی محیط آشپزخانه هستند . و این بدان معنا نیست که این رنگ ها به آشپزخانه شما یک حس دلگیر و ساده ای بدهد. با استفاده از سایه های مختلف یک رنگ شما می توانید یک تضاد جالب و زیبا ایجاد کنید . دریک آشپزخانه مدرن . ضمن استفاده از رنگ های تیره در زیر پیشخوان کابینت ها، می توانید از ترکیب رنگ های روشن در دیواره کابینت ها برای دادن یک حس روشنایی و شاد در طراحی آشپزخانه استفاده کنید. استفاده از آلمینیوم و شیشه بر درب های کابینت ها و ابزار های سفید رنگ متضاد می تواند حس روشنایی و شادی آشپزخانه شما را بهبود ببخشد .

و همچنین استفاده از تیکه هایی از رنگ نارنجی در اثاثیه آشپزخانه موجب افزایش حس روشنایی آشپزخانه می شود که موجب می شود چشم شما از رنگ های یکنواخت خسته نشود.

استفاده از طرح ها و بافت های متفاوت در طراحی آشپزخانه

استفاده از طرح ها و الگو های مختلف در محیط آشپزخانه مانند دادن یک نقاشی زیبا به بوم خالی نقاشی است که یک زیبایی حیرت آوری را به محیط می بخشد . استفاده از کاشی هایی به طرح های زیبا و قسمت های مناسب می تواند زیبایی و جذابیت خاصی به طراحی آشپزخانه ببخشد.

ایجاد تضاد با لوازم آشپزخانه

یکی از امکاناتی که شما می توانید برای آشپزخانه خودتان استفاده کنید استفاده از لوازم متضاد با شکل های مختلف در آشپزخانه است . مثلا استفاده از یخچال با رنگ خاکستری تیره در کنار یک سری طرح ها و قالب های با رنگ سفید – بژ  که در سراسر آشپزخانه بکار رفته است بسیار زیبا و چشمگیر به نظر می رسد  و تضاد فوق العاده زیبایی به وجود می آورد .

با استفاده از چوب می توانید یک طراحی زیبا و مطبوعی در آشپزخانه خود انجام دهید.

آشپزخانه هایی که استایل روستایی و کلاسیکی دارند به آرامش و فضای مطبوع و دلگرم کننده ای که دارند معروف هستند و این فضا ناشی از استفاده از چوب به طور وسیعی در طراحی آشپزخانه است . این فضا قابل شبیه سازی است اگر از چوب و رنگ چوب در طراحی لوازم آشپزخانه در محیط آشپزخانه استفاده کنید. یکی از مزایای چوب این است که به خوبی با تمام وسایل و تمام رنگ ها سازگار و هماهنگ است مانند رنگ  های سیاه و سفید.

طراحی ذخیره سازی در یک آشپزخانه مدرن

همانند تمام استایل های طراحی داخلی خانه، ذخیره سازی لوازم داخل آشپزخانه مانند سرویس قاشق چنگال به نحو مناسب در داشتن آشپزخانه زیبا و مدرن کمک می کند . مخصوصا در آشپزخانه هایی که کوچکتر  و بسیار شلوغ هستند بسیار حائز اهمیت است. هرگز پیشخوان آشپزخانه خود را شلوغ نکنید . طراحی ذخیره سازی به ترکیبی در فضای بسته مانند داخل کابینت ها و محیط بیرونی بسیار ایده آل است .

نقش لوازم و اثاثیه در طراحی آشپزخانه مدرن.

در یک آشپزخانه طراحی مدرن ابزار آلات یک نقش دوگانه ای دارند. علاوه بر تسهیل کردن آشپزی و کمک به پخت غذا ، این لوازم میتوانند در بهتر جلوه کردن ظاهر آشپزخانه کمک بسیاری کنند  و آشپزخانه را منحصر به فرد و جذاب تر کنند. امروزه در طراحی لوازم آشپزخانه بسیار دقت می شود که بتوانند با استایل و طراحی آشپزخانه های مختلف سازگار باشند و در زیباسازی آشپزخانه نقش بهتری ایفا کنند .

چگونه به یک آشپزخانه که سرارس سفید است یک حس دلنشین و صمیمی بدهیم.

آشپزخانه هایی که از رنگ سفید در طراحی هایشان استفاده کرده اند همیشه خوش استایل و به روز هستند . این رنگ برای دادن یک حس شاد و روشنایی و جادار نشان دادن فضای آشپزخانه بسیار مفید و پر کاربرد هستند. استفاده بیش از حد از رنگ سفید موجب می شود که آشپزخانه بی روح به نظر برسد . پس توصیه می شود که از چوب یا کاشی هایی با رنگ چوب در کنار آن استفاده شود که بتواند یک تضاد زیبایی را در آشپزخانه ایجاد کند و یک ظاهر دوست داشتنی و طبیعی به آشپزخانه بدهد.

طراحی آشپزخانه مدرن – ارتقاء اجاق گاز

پیشتر، ما به نقش لوازم خانگی در آشپزخانه مدرن اشاره کردیم. اجاق گاز و دودکش داخلی نیز عناصر ضروری در طراحی است. جایگزین کردن اجاق گاز قدیمی و فضا پر کن آشپزخانه با یک اجاق گاز روی پیشخوان آشپزخانه ، یک حس مدرنیته را به اتاق می بخشد. در حالی که استفاده از کفپوش مناسب و شیک ، به زیبایی اتاق اضافه می کند، هود آشپزخانه بسیار مهم است، مخصوصا در آشپزخانه های مدرن با یک طرح باز، زیرا هود دود و بوی غذا را از ظروف در حال تهیه غذا بر روی اجاق می مکد و آن را با استفاده از یک موتور قدرتمند فشرده می کند و مانع از نفوذ سراسری بو در فضای خانه باز می دارد.

افزایش عناصر طبیعی

یک عنصر کلیدی در طراحی داخلی آشپزخانه خوب و ایده آل این است که، هر جا که این امکان وجود دارد طبیعت را به نمایش بگذارید. در آشپزخانه، پنجره ها یک گزینه عالی برای اتصال به خارج از منزل هستند. به جای محدود کردن نمایش طبیعت با قفسه های آشپزخانه، فضا را آزاد کنید. این کار نه تنها  نور را به فضا اضافه می کند، بلکه محیط  خانه را با منظره خارج از منزل شاد و روشن تر می کند. در اغلب موارد، طراحان داخلی حرفه ای سینک را در زیر طول پنجره قرار می دهند به منظور بهینه سازی نور طبیعی و همچنین دادن یک دید عالی به آشپزخانه در هنگام شستشو. طراحی آشپزخانه یک کار ساده نیست، به دلیل اینکه این کار نیاز به برنامه ریزی دقیق از فضا برای بهینه سازی ، ذخیره سازی و عملکرد بهتر آشپزخانه دارد. علاوه بر این، از آنجایی که آشپزخانه یکی از مناطق مورد استفاده و مهم در خانه محسوب می شود ، ضروری است که طراحی فضای آشپزخانه دلنشین و آرامش بخش باشد تا خانواده از آن  لذت ببرند. پیش از مشاوره با یک تیم حرفه ای، بهتر است که ایده اولیه ای درباره طرح هایی که دوست دارید، داشته باشید. بهترین راه برای دریافت ایده ها از طریق مرور عکس های آشپزخانه های زیبا است. در هماهنگی با ما، ما صدها عکس از آشپزخانه مدرن طراحی شده حرفه ای داریم.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *