دکوراسیون فضای اداری

طراحی مناسب و با بهره گیری از ایده های بروز در دکوراسیون دفتر کار می تواند نقش بسیار مهمی در جذب و اعتماد مشتری ها باشد. معمولا برای طراحی دکوراسیون های اداری باید نکات مهم طراحی را رعایت نمود.

محیط کار هم همانند منزل شما می باشد.پس محل کارتان، فضایی است که برای مدتی از روز را در آن سپری می کنید باید فضایی باشد طبق روحیه شما تا احساس امینیت و آرامش را در آن فضا حس کنید.که تمامی این موارد بستگی به نوع دکوراسیون محل کار شما دارد.

در ادامه مطالب نکاتی را در خصوص طراحی دکوراسیون اداری برای شما عزیزان در اختیار نهادیم تا با استفاده از آن بتوانید فضای اداری خود را متحول نمایید.

نکته اول: توجه به ورودی فضای اداری می باشد زیرا قسمت ورودی هر بخش اولین جایی است که ابتدا با آن افراد روبرو می شود پس باید حالت دعوت کنندگی را در این فضا حذف نمود. استفاده از یک رنگ یا کاغذ دیواری مناسب برای دیوار ها کفپوش برای کف فضا و نورپردازی قوی و روشن همچنین بکار بردن گل و گیاه رعایت این نکات سبب این می شود که افراد مختلفی که به دفتر کاری شما مراجعه می نماید چه نوع برداشتی را از شما و فضای کاری شما دارند.

نکته دوم: محل پذیرش مراجعه کنندگان، می باشد که می تواند بهترین تاثیر را در برخورد اول روی آنها داشته باشد پس باید فضایی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید و نکات مهم طراحی و دیزاین را در آن رعایت کنید نظیر توجه به نوع مبلمان ، نورفضا، ولوازم تزئینی همچنین استفاده از گیاهان در این فضا بسیار مناسب  می باشد.

نکته سوم: اتاق مدیریت می باشد که باید مجزا از دیگر فضاها باشد و دارای دیزاینی متفاوت با دیگر فضای اداری باشد پس باید توجه خاصی به این فضا داشته باشید. نکته مهم در این قسمت فضا این است که اتاق مدیریت باید در معرض دید نباشد.دکوراسیون داخلی این فضا هم باید دارای دیوار پوش و کفپوش مناسب با سایر اجزای دکور باشدونور کافی مناسب همچنین طراحی میز اداری خاص را دارا باشد.

نکته چهارم: فضای کارمندان می باشد که توجه به این مکان هم حائز اهمیت است زیرا کارمندان ساعات طولانی در این فضا قرار داررند پس دکوراسیون و لوازمی که برای دیزاین آنها بکار برده می شود باید متناسب با روحیه افراد باشد.

و در آخر باید تاثیر و رعایت نکات زیر می تواند تاثیر بسزایی برای فضای اداری داشته باشد.

  • تاثیر نور را در بهبود فضا فراموش نکنید
  • وسایل و مبلمان شرکت را با توجه به دکوراسیون خود انتخاب نمایید.
  • انتخاب رنگ های مناسب برای دکوراسیون دفتر کار، به طور خاص و ویژه ای به نوع کاری که به آن مشغول هستید وابسته است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *