ارائه 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن و جدید

ارائه 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن و جدید

امروزه اهمیت طراحی دکوراسیون کافی شاپ بسیار زیاد است به طوری که با انتخاب دکوراسیون مدرن و جدید به راحتی می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. با ارائه 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن سعی کرده ایم تا در طراحی دکوراسیون متناسب برای کافی شاپ شما کمک هرچند کوچک کرده باشیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کافی شاپ را دارید قبل از انجام هر اقدامی بهتر است با این 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن و جدید آشنا شوید.

10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن

امروزه کافی شاپ ها نقش مکان های نجات دهنده را دارند که هر موقع بخواهی می توانی به آنجا رفته و با یکی از دوستان خود ملاقات کنید. همچنین شما می توانید در این مکان قهوه بنوشید، کتاب مطالعه کرده و یا خاطرات روزانه خود را یادداشت کنید. نکته مهم در رابطه با کافی شاپ این است که کیفیت غذا و نحوه پذیرایی تنها عوامل جذب مشتریان نیستند بلکه طراحی دکوراسیون این مکان تا حد زیادی در تبدیل شدن این مکان به یک پاتوق همیشگی نقش قابل توجهی دارد. در صورتی که به دنبال طراحی دکوراسیون کافی شاپ خود به گونه ای منحصر به فرد هستید توصیه می کنیم با این 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن آشنا شوید تا بدون نیاز به صرف هزینه های هنگفت به هدف ایده آل خود دست یابید.

10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن: استفاده از فرش های با اصالت

یکی از مهمترین ایده ها در بین 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن استفاده از فرش های بااصالت و جذاب می باشد. هرچند استفاده از فرش در کافی شاپ چندان رایج نیست اما شما می توانید سنت شکنی کرده و یک فرش ایرانی با رنگ های گیرا و گرم را در بخش خاصی از کافی شاپ خود قرار دهید تا از این طریق بتوانید مشتریان خود را غافلگیر کنید. این کار در ارائه فضای متفاوت به مشتریان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن: استفاده از نشیمن های متفاوت برای مبلمان و صندلی ها

در صورت استفاده از کوسن ها و بالشتک های کوچک برای مبلمان و صندلی های کافی شاپ مشتریان بیشتر احساس راحتی خواهند کرد و از این رو تمایل دارند تا اوقات بیشتری را در کافی شاپ شما سپری کنند بدون این که احساس خستگی کنند.

10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن: اجرای نورپردازی های خلاقانه

یکی دیگر از ایده های مهم از بین این 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ اجرای نورپردازی های خلاقانه می باشد. با کمی خلاقیت می توانید ظاهر چراغ های ساده را در کافی شاپ خود تغییر داده و آن ها را به چراغ هایی منحصر به فرد در محیط کافی شاپ خود تبدیل نمایید.

10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن: استفاده از آویزهای جذاب سقفی

استفاده از آویزهای جذاب سقفی یکی دیگر از 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن می باشد. شما می توانید از خود وسایل مورد استفاده در کافی شاپ برای تزئین این فضا نیز استفاده کنید. برای مثال می توان از چندین قهوه جوش دست دوم و کهنه استفاده کرده، آن ها را رنگ زده و یا از سقف آویزان کنید. با این چند ترفند ساده می توان فضای کافی شاپ را به محیط جذاب تبدیل کرد.

10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن: استفاده از عناصر دکوری شاخص

استفاده از یک عنصر تزئینی شاخص باعث می شود مشتریان همواره شما را با آن نماید به یاد آورند. این عنصر ممکن است یک لوستر جذاب، گلدان گرانبها قدیمی، تابلوی نفیس و با هرچیز هماهنگ با فضای داخلی کافی شاپ شما باشد.

ایجاد کتابخانه در کافی شاپ ها

یکی دیگر از ایده های مهم بین 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن ایجاد کتابخانه در کافی شاپ ها می باشد. کتابخانه نیز می تواند یکی از این عناصر تزئینی شاخص باشد که در طراحی دکوراسیون کافی شاپ می توان از آن استفاده کرد. این کتابخانه باید با حال و هوای موجود در کافی شاپ هماهنگ باشد. استفاده از رنگ های جذاب در این کتابخانه می تواند نظر مراجعه کنندگان را به خود جذب کند.

  • ایجاد فضایی خلاقانه جهت نگاه داری از ماگ ها
  • تهیه منویی متفاوت برای کافی شاپ
  • ایجاد گوشه هایی دنج در طراحی دکوراسیون کافی شاپ ها
  • قرار دادن نیمکت هایی در پشت پنجره

انواع کافی شاپ مدرن

در این بخش از 10 ایده برای طراحی کافی شاپ متفاوت و انواع دکور کافی شاپ مدرن به بررسی انواع دکوراسیون مناسب برای انواع دکوراسیون ها خواهیم پرداخت.

دکوراسیون صنعتی کافی شاپ مدرن

امروزه یکی از محبوب ترین انواع دکوراسیون کافی شاپ دکور صنعتی می باشد. اجرای این دکوراسیون با صرف هزینه اندک نیز امکان پذیر است. در کافی شاپ هایی با این دکوراسیون دیوارهای آجری به چشم می خورند، اما باید این دیوارها را به گونه ای مشخص رنگ کرد و پنهان نکرد. شما می توانید در این سبک دکوراسیون کافی شاپ نیز از پالت یا چوب بازیافت شده استفاده نمایید و هر چیزی را که می خواهید تحت پوشش قرار دهید. در تمامی بخش های این فضا می توان لامپ های صنعتی را مورد استفاده قرار داد.

طراحی دکوراسیون مدرن کافی شاپ

در صورت تمایل برای ایجاد دکوراسیون مدرن در کافی شاپ در ترکیب برخی چیزها آزادی خواهید داشت. در این طراحی باید بهترین راهکار، بهینه سازی شده و کارآمد در نظ گرفته شود. در دکوراسیون مدرن کافی شاپ مصالح و جزئیات از بخش های اصلی هستند. شما می توانید با استفاده از مصالح و رنگ های طبیعی و همچنین ایجاد تضاد از طریق استفاده از بافت آجری در کنار سطوح صاف محیطی صمیمی و گرم ایجاد نمایید.

طراحی دکوراسیون کافی شاپ به سبک روستیک

طرح های چوبی بیشتر در این سبک دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. عناصر موجود در طبیعت در این سبک دکوراسیون استفاده می شوند. با استفاده از میز و صندلی چوبی می توان به کافی شاپ جلوه خاصی بخشید. با استفاده از چراغ ها با طراحی خاص و متفاوت می توانید این سبک دکوراسیون را تکمیل کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *