پارتیشن شیشه ای

هنگامی که در حال برنامه ریزی طراحی فضای اداری هستید ، یک جزء حیاتی  را می توان پارتیشن بندی نام برد که در سال های گذشته استفاده از پارتیشن بندی بسیار گسترش یافته است . انواع مختلفی از پارتیشن بندی وجود دارد مثل چوبی ، فلزی ، شیشه ای ، ثابت ، متحرک و غیره .  در این مقاله درباره پارتیشن شیشه ای توضیحی نسبتا کامل به شما خواهیم داد . در شرکت های انگلیسی به طور چشم گیری خواستار استفاده از این نوع پارتیشن بندی در محیط اداره خود هستند که مزیت های زیادی برایشان دارد .

پارتیشن با شیشه سکوریت

شیشه سکوریت به دلیل مزیت هایی که نسبت به باقی پارتیشن ها دارد بسیار پر کاربرد است . دلایل بسیاری باعث استفاده زیاد این مدل می شود مثل این که میتوان بر روی شیشه لوگو حک کرد یا از رنگ های متفاوتی استفاده کرد زیبایی خاصی به محیط داد .همچنین شیشه سکوریت استفاده شده در پارتیشن دارای خاصیت آگوستیک بوده و از انتقال زیاد صدا جلوگیری میکند و فضای آرام را ایجاد می نماید .



جلوه پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه سکوریت با هر نوع دکوراسیون منطبق می باشد و جلوه دهی مناسبی بوجود می آورد .ترکیب عالی شیشه با یراق آلات و فریم استیل هارمونی زیبایی به محیط می بخشد و فریم های آن با هر نوع رنگ همرنگ شده و هارمونی دارد .

شیشه پارتیشن

این شیشه از نوع سکوریت 10 میل می باشد که معمولا نکشن می باشند. شیشه پارتیشن می تواند به سلیقه مشتری به هر رنگی که مورد نظرش باشد تهیه شود .


پارتیشن شیشه ای با فریم استیل

پارتیشن شیشه ای یا فریم استیل ساختار بسیار زیبایی را باهم در مجموعه بوجود می آورند .که استیل به خاطر  مقاومت و دوام بالا در کار بصرفه است .پیشنهاد ما به شما این است که از ترکیب پارتیشن شیشه ای با فریم استیل در طراحی فضای کاری و منزل خود استفاده کنید .



ویژگی های شیشه پارتیشن

پارتیشن شیشه ای با ویژگی تک جداره
عملکرد صوتی ( آکوستیک ) تا47 دسیبل
جذابیت و شیک بودن
انواع طرح های سند بلاست
طیف گسترده ای از رنگ ها
ضخامت 10 میلیمتر
ارتفاع استاندارد و یا با ارتفاع کامل
نصب سریع

اجرای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای امروزه به عنوان یکی از عوامل در طراحی دکوراسیون در محیط های مسکونی و اداری محسوب می شود. با اجرای پارتیشن شیشه ای در محیط های بزرگ می توان آن محیط را به فضاهای کوچکتر و کارا تر تقسیم کرد و در محیط های کوچک تر نیز می توان با تقسیم بندی مکانی استفاده از آن فضاها حتی فضاهای پرت استفاده می شود. یکی دیگر از مزیت های این مدل علاوه بر زیبایی موجب می شود تا نور به طور یک دست همه محیط را روشن کند.
مزایای داشتن پارتیشن شیشه ای در دفتر و اماکن تجاری بسیار است صرفه اقتصادی بالا ، نصب این محصول با توجه به ‌سرعت بالای نصب آن و فضاسازی بهینه محیط توسط پارتیشن شیشه ای بخشی از مزایای نصب این محصول در ادارات می‌باشد .

درب شیشه ای با ایمنی بالا پارتیشن شیشه ای

این شیشه ها از استحکام بالایی برخوردارند و از بهترین متریال  تهیه شده است .قفل های الکترونیکی ( اثر انگشتی ) که بیش از هزار نفر کاربر را شناسایی می کند واین می تواند یه دفتر زیبا و بروز برای شما باشد .

پارتیشن شیشه ای رنگی

این نوع پارتیشن ها از شیشه های رنگی ساخته می شود که می توان در طرح و رنگ مختلف مناسب با سلیقه مشتری تولید کرد. این شیشه هارا می توان با رنگ محیط اطراف منطبق کرد یا ترکیبی از رنگ ها را در محیط منزل یا اداره ساخت تا باعث شادابی شده و یکنواختی را از بین ببرد.

پارتیشن شیشه ای کرکره دار

پارتیشن شیشه ای کرکره دار برای مکان های اداری  با فریم سه جداره قابل اجرا می باشد. پرده های نصب شده در بین شیشه را می توان تا ابعاد 3 *2.5  نصب و اجرا نمود. برای ایجاد دکوراسیون خاص و جذاب می توان از چاپ طرح های  مختلف روی آن استفاده نمود هم چنین پرده ها از جنس آلومینیوم در رنگ های مختلف موجود می باشند .
پارتیشن شیشه های کرکره دار دارای ویژگی های بسیاری از جمله
زیبایی و تنوع رنگ بسیار زیاد و ایجاد هارمونی با محیط
عایق مناسب در برابر اتلاف انرژی و صدا
مقاومت بالا و طول عمر بسیار زیاد
نگهداری و شستشوی آسان

پارتیشن شیشه ای دو جداره

از دو لایه شیشه سکوریت 10 میلیمتر تشکیل می شود .این مدل بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که آلودگی صوتی بالایی دارد بجز این مزیت بسیار شفاف است و عایق دما و حرارت نیز می باشد .

پارتیشن شیشه ای تک جداره
پارتیشن شیشه ای تک جداره از شیشه سکوریت با ضخامت ده تا هشت میلیمتر تولید می شود. انواع مختلفی دارد که در مدل های فریم دار و یا فریم لس یا طرح چوب اجرا و پیاده سازی کرد ، که حتی با چاپ طرح دلخواه خود می توانید اجرا کنید .

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *